Popularni postovi

Koji hobi? II dio

Imam vrstan hobi,zabavlja me izrada neobičnih stvari-predmeta.Možda neke lampe,razbiješ staklenu flašu na pola izbrusi krajeve ubaci grlo i kabal u flašu malo oboji ili ukrasi ,upali i svidjet će ti se.
Gotovo sa jedan sat sve a traje godinama.
Kakav ko ima alat za rad to neka i koristi.Najbolji je rad,praviti bilo što,akvarijume,
drške za noževe,pištolje,puške,alate razne od drveta,ko zna variti onda od metala,sve je zanimljivo ,možda od stakla,plastike,gline,štofa,ili praviti plišane mede,lutke i dr.
Uz zabavu može biti i koristi.Hobi treba voljeti ,to je zaraza,kao lov,ribolov,šah,sport i dr.

Moj hobi je provozati biciklo svaki dan po jedan krug po gradu,ili ići slikati aparatom zanimljivosti a kod kuće to se preurediti,izraditi,uokviriti one bolje fotke itd. 
Skupljam razne boce,limenke od sokova i piva,čepove,pepeljare,volim to skupljati to mi je hobi.To me odmara,mozak mi je odmorniji.

tags:hobi,moj hobi,imam hobi,volim ovaj hobi,koji imaš hobi,svi hobiji,tražim hobi

Nema komentara:

Objavi komentar

Ukupno prikaza stranice