Popularni postovi

Hobi koji volim

Hobi:Tak sada kada razmipljam o hobiju,koji bih ja izbrao,pa ima ih toliko da stvarno neznam koji je to .Znam,treba imati hobi,ali ja nemogu da se odlučim,volilm više hobija,mnogo ih je brate.
    Volim da čitam i knjige i romane,razne časopise,skupljao sam neke,ali vrijeme nosi svoje breme,sada je sve drugačije,ribolov je vema lijep hobi,ali mi oduzima mnogo vremena,sakupljanje  raznih stvarčica to je puno,puno zanimljivo,zatim crtanje,sam svoj majstor, eto mogao bih to,bili bi mi i korisno,nekome su hobi sčportovi ,možeš da izabereš koliko ih je.Još ću malo da razmišljam ,pa ću da se odlučim,a mogao bih imati dva tri hobija,bilo bi zanimljivije.


     


tags:hobi,imam hobi,hobiji,imate li  hobi,nađite hobi,hobi je zdrav,

Nema komentara:

Objavi komentar

Ukupno prikaza stranice