Popularni postovi

Kristali,minerali su moj hobi


Kristali,minerali su poludrago kamenje prosto rečeno.Ljubav prema ovom hobiju može se desiti i kod male djece.I onda vremenom to prerasta u strast   i željom da se ima svaki kamenčić koji nešto vrijedi.I tako sam i ja krenuo sakupljati kamenčiće prvo po šumi,putevima pa potocima i  na kraju kupnjom preko interneta i sajmovima.

Na kraju sam krenuo u potragu za prirodnim kamenjem koje vrijedi.ovo je slično ribolovu nastoji su naći kamen koji je velik kao i riba kapitalac.I onda se slikam,čistim kamen,pozivam prijatelje da došu i vide moj ulov itd.Naručio sam vitrinu ekstra za ovaj hobi,puna je ulova raznih kristala,minerala tj. poludragog kamenja.

tags:kristali,minerali,poludrago kamenje,moj hobi,

Nema komentara:

Objavi komentar

Ukupno prikaza stranice